A válság hatására a nagyobb futásteljesítmény és a megszokottnál hosszabb idejű használat háttérbe szorította a közlekedésbiztonsági és a környezetvédelmi szempontokat, a legfontosabb szempont a költséghatékony üzemeltetés lett. Az üzemeltetés során fontos szempont, hogy ne romoljon a kocsik állaga, növekedjék a csereperiódus - a fenntartási költségek minél alacsonyabb szintje mellett.
Magyarországon még nem kézenfekvő megoldás, míg az Egyesült Államokban vagy akár Németországban is egyre általánosabb a flottatisztítás víz nélküli változata, az úgynevezett szárazmosás. A szárazmosás technológia zárt rendszerű, az összes kellék elfér egy személyautóban, és tisztítás során nem jut vissza a környezetbe szennyeződés. A munka során felhasznált tisztítószerek biológiai úton teljesen lebomlanak.
A készítmények hatásmechanizmusa a nanotechnológián alapul. A szer a felületre permetezve atomi szinten fejti ki hatását, a megfelelő kémiai kötések létrejöttének köszönhetően kvázi elemeli a szennyeződést a felülettől. A karosszéria-tisztítószer Carnauba brazil pálmából sajtolt növényi alapú viaszt tartalmaz, amivel a folyamat végén karcolásmentesen fényesre polírozzák a tiszta felületet. A vízhasználat nélküli tisztítással közel 50 százalékos költségcsökkentést érhet el egy cég – mondja Bíró Andrea, a szárazmosással foglalkozó InnoWash vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.