A keresőóriás mától indítja útnak a Search+ nevű szolgáltatást, amelynek lényege, hogy minden, átlagos keresés esetén külön soron jeleníti meg a közösségi hálóban szereplő találatokat. Ezek közé kerülnek a felhasználónak a Google+-on található ismerősei köre által megosztott linkek, képek vagy akár status update-ek is.
A Wired szerint ezzel valóban nagyot lő a Google, hiszen a szinten teljesen a hierarchikus keresési találatokra támaszkodó cég integrálja a közösségi szempontokat. A Facebookon zajló tevékenység eredményei egyáltalán nem láthatóak a Google-on, annak ellenére, hogy az internetezők számára bizonyítottan egyre nagyobb jelentőséggel bír a szociális háló. A Google először elindította a Google+-t, mint a Facebook riválisát, most pedig a saját közösségi hálójának aktivitását csatornázza be a keresésbe, ezzel egyénre szabva azt.
Más kérdés, hogy a keresés személyre szabása több szempontból is gondot jelenthet a Google-nak. Az egyik, hogy ha egy netező egy újságcikkre keres és meglátja egyik barátja ezzel kapcsolatos posztját, akkor nagyon valószínű, hogy csak az olvassa el és nem kattint tovább. Vagyis a cég ezzel tovább csökkenti a sajtótermékek látogatóinak számát, ami miatt a Rupert Murdoch-hoz hasonló mogulok eddig sem nézték jó szemmel a Google-t. Ráadásul a keresőóriás eddig sem volt túl szerencsés a személyes adatok kezelését illetően, gondoljuk csak a Street View-val vagy a Buzz-zal kapcsolatos adatvédelmi problémákra és az ezt követő kényszerű korrekciókra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.