A negyedéves összesítés 7,3 százalékos elmaradást mutat a bázishoz képest. Az iparágnak az sem nyújt reményt, hogy az új 11 uniós tagországban három százalékkal csaknem 74 ezerre nőtt az értékesítés. A régi 15 tagállamban ugyanis 7,5 százalékkal 1,379 millióra szűkült a forgalom.
Igaz, a két legnagyobb piac, a brit 373 ezer darabos brit és a 339 autót felvett német 1,8, illetve 3 százalékkal bővült, azonban az olaszok és a franciák 27, illetve 23 százalékkal vettek kevesebb autót, mint tavaly márciusban. Nálunk ugyan 7 százalékos volt az emelkedés, de ez is már lényegesen alacsonyabb, mint a februári 20 és a januári 44 százalék. Az első két hónapban több, tavaly megrendelt flottát helyeztek forgalomba, és még februárban is éreztette hatását a regisztrációs adó csökkentése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.