Lakossági ügyfelek: nem emelkedik a havidíj
A lakossági számlás ügyfelek havidíja nem változik (kivéve a Hívás díjcsomagot használó kisszámú előfizetői kört). Ugyanakkor a számlás előfizetők a telefonszámla végösszegének kismértékű emelkedésére számíthatnak, mivel július 16-tól minden sikeres hívásuk után nettó 1,96 forintnyi kapcsolási díjat fizetnek. A díjtétel független a hívás időtartamától és nem vonatkozik az eddig is díjmentesként hívható számokra, az adományvonalak hívására, valamint a külföldi partnerhálózatokról kezdeményezett roaming-hívásokra. Az SMS-ek ára az adó mértékének megfelelően, lakossági ügyfelek esetében nettó 1,96 Ft-tal nő.
További változást jelent, hogy a Családi Csomag, amellyel a családtagok fix díjért belföldön korlátlanul hívhatják egymást, a jövőben havonta előfizetésenkénti 1000 percnyi (azaz 16,6 óra) beszélgetésre korlátozódik. A lebeszélhető perceket is tartalmazó havidíjas csomagok előfizetői (az Okostarifa felhasználóinak kivételével) a lebeszélhető percek 60%-át csak hálózaton belüli hívásokra, 40%-át pedig más belföldi hálózatokba irányuló hívásokra tudják majd felhasználni. Az Okostarifában foglalt lebeszélhető percek elhasználását követően a további hívások percdíjai nettó 1,57 Ft-tal emelkednek.
A kártyás tarifacsomagok esetében a telefonadó bevezetése a percdíjak nettó 1,4 forintos emelését teszi szükségessé, valamint minden adóköteles hívás után kapcsolási díjat kell fizetni - ez a lépés valójában a Telenor Praktikum Ász tarifacsomag esetében már bevált és elfogadott gyakorlat kiterjesztése.
A hívásköltségek nem a hívásszám alapján változnak
Tekintettel arra, hogy a publikus kis- és középvállalati tarifacsomagok előfizetőinek jelentős része sok hívást bonyolít, a költségnövekedés határozott összegű lesz, és nem a hívások számán vagy hosszán alapul. A Telenor a publikus üzleti tarifacsomagok havi alapdíját átlagosan nettó 265 Ft-tal emeli, és az első perc számlázása nem másodperc-, hanem percalapon történik a jövőben. A havidíjban foglalt percek felhasználási feltételei pedig úgy módosulnak, hogy 50 százalékukat a Telenor hálózatán belül, a fennmaradó részt pedig egyéb belföldi hálózatokba irányuló hívások során lehet lebeszélni. A lakossági ügyfelekre vonatkozó változásokhoz hasonlóan az SMS-ek ára az üzleti tarifacsomagok esetén is nettó 2 Ft-tal változik. A vállalaton belül korlátlan belföldi beszélgetést tartalmazó csomagok esetén pedig a csomagban foglalt percek száma havi 1000-re (azaz 16,6 órányi ingyenes beszélgetésre) korlátozódik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.