Az első öt hónap alapján a legnagyobb árbevételt a Bónusz Brigád érte el, több mint 927 millió forintot érő eladott bónusszal, második helyen a Kupon Világ áll, csaknem 831 millió forintnyi értékesített kuponnal, a képzeletbeli dobogó harmadik fokát pedig a Napi Tipp foglalja el a maga 211 milliós forgalmával.
Az amerikai Groupon és LivingSocial oldalak sikerét Magyarországon megvalósító cégek az első öt hónapban megközelítőleg 5000 ajánlattal rukkoltak elő, és félmillió bónuszt/kupont értékesítettek, több mint 2,5 milliárd forint értékben. Mindez arra enged következtetni, hogy az idén jó eséllyel megduplázódik a piac a 2011-es 4,5 milliárdos forgalom után. Nem látszódnak olyan jelek, melyek a kifulladást, a növekedés dinamikájának csökkenését mutatnák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.