Nagy reményekkel vágtak az üzletbe a műanyag és faajtók, ablakok eladásán túl az árnyékolástechnikára, a garázs-, illetve kovácsoltvaskapuk, kerítések forgalmazására szakosodott vállalkozás vezetői. A 2008-as induláskor az építőipar már gyengélkedett, dúlt a konkurenciaharc: a cég ott nyitott üzletet, ahol 400 méteres sugarú körben hat hasonló profilú kereskedés működött. Lábodi Zoltán ügyvezető szerint soha nem rettentek meg a szakmai kihívásoktól. Alapelvük: a vásárlók elvárásának és a cég kínálatának állandó legyen az összhangja.
– Ha ügyesen összeválogatjuk a színeket, egységes dizájnt teremtünk, valóságos alkotássá formázhatjuk ottthonunkat – emelte ki. – Hatalmas erőt fejtünk ki azért, hogy minél több vevő megtalálja nálunk az igényes minőségű, megfizethető terméket.
Három gumitömítéses, hat légkamrás, prémium kategóriás ablakok képei jelennek meg a monitoron – az egyik legmodernebb nyílászáró-sorozatból is bőséges a kínálat. Nemcsak tetszetős, hanem jelentős mennyiségű energiát takaríthatunk meg a nemrég piacra dobott ablakcsalád segítségével. A hőség jócskán megnövelte az árnyékolástechnikai felszerelések forgalmát is, melynek zömét a lakosság rendelte meg. A legnagyobb tételben továbbra is a társasházak lakói rendelnek árut: kiemelten fontos üzletág a műanyag nyílászárók piaca.
– Extra igényekkel is meglepnek, ezt is rövid időn belül teljesítjük – folytatta. – Nemrég az átlagosnál nagyobb üvegportált kért egy környékbeli luxusház tulajdonosa. Nyitottak vagyunk, minden igényt teljesítünk.
– Egy családi háznál a teljes körű nyílászáró-korszerűsítés elérheti a 1,5-2 millió forintot is – mondta. – A beruházás hosszú távon is érezteti hatását. A hőszigetelt ajtó, ablak miatt jóval kisebb lesz a fűtésszámla, amely a későbbi lakáseladáskor pluszpénzt hozhat.
A gazdasági-pénzügyi végzettségű, 41 éves szakember – a kereskedelemben eltöltött több mint két évtized után – nemcsak az üzleti életben kedveli a pörgést. Cégük saját csapattal lépett pályára a helyi öregfiúk kispályás focibajnokságon, ahol – 11 közül – legutóbb a hatodik helyet csípték el.
– Egy családi háznál a teljes körű nyílászáró-korszerűsítés elérheti a 1,5-2 millió forintot is – mondta. – A beruházás hosszú távon is érezteti hatását. A hőszigetelt ajtó, ablak miatt jóval kisebb lesz a fűtésszámla, amely a későbbi lakáseladáskor pluszpénzt hozhat.
A gazdasági-pénzügyi végzettségű, 41 éves szakember – a kereskedelemben eltöltött több mint két évtized után – nemcsak az üzleti életben kedveli a pörgést. Cégük saját csapattal lépett pályára a helyi öregfiúk kispályás focibajnokságon, ahol – 11 közül – legutóbb a hatodik helyet csípték el. Közösségi rendelések Miközben a kisvállalkozások zöme padlóra került, a kaposvári kft. évről évre folyamatosan növelte forgalmát. Bár a panelprogramban nem vettek részt, mégis seregnyi lakóközösség kért tőlük ajánlatot. Nemrég egy négyszintes kaposvári társasház komplett felújítását nyerték el. Tanácsadás, felmérés, beépítés: teljes körű szolgáltatásra vállalkoznak. A cég vezetői úgy érzik: rohamosan terjed az új szemlélet, miszerint nyílászáró vásárláskor nemcsak az árat, hanem elsősorban az ár-érték arányt teszik első helyre a megrendelők.
A kisvállalkozás töretlen fejlődése egy tízfős, összetartó csapatra épül. Kőművesek, nyílászáró-beépítők, festők egészítik ki a marketingért felelős szakterületet.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.