Az NPD DisplaySearch adatai szerint az idei második negyedévben 44,12 millió LCD televíziót értékesítettek a gyártók, 2 százalékkal kevesebbet, mint a tavalyi év azonos időszakában.
A televíziós piac már az első negyedévben történelmet írt azzal, hogy – a mérések történetében először – csökkenést mutatott. Április és június között tovább csökkent a plazma televíziók eladása, a hatodik negyedéve érzékelhető mínusz azt mutatja, hogy a piac mostanra telítődött. Ugyanakkor továbbra is nő az érdeklődés a 40 hüvelyk feletti képátlóval szerelt és a 3D-s televíziók iránt.
You will find more statistics at Statista
A Samsung a laposképernyős televíziós piacon a forgalom 28,5 százalékát tudhatta magáénak, ezzel a Statista beszámolója szerint 2,6 százalékot erősített egy negyedév alatt. Eközben a három legerősebb japán márka, a Sony, a Panasonic és a Sharp egyaránt megszenvedte a hazai piac gyengélkedését, a szektorból begyűjtött árbevételeik mintegy 30 százalékkal csökkentek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.