A kozmetikai cikkek közvetlen értékesítésében világelső cég csütörtöki közlése szerint az adózott eredmény 31 millió dollár, részvényarányosan 7 cent volt idén június-szeptember között az egy évvel korábbi 164 millió dollárt, 38 centet követően.
Az értékesítési árbevétel 2,55 milliárd dollárra esett 2,76 milliárdról.
A társágnál egyszersmind közölték, hogy 74 százalékkal megnyirbálják a negyedéves osztalékot, és három éven belül 400 millió dollárral csökkentik a költségeket.
A társaság nagyszabású átalakítást hajt végre globális termékportfóliójában, hogy megállítsa a profit két éve tartó folyamatos csökkenését, és javítsa jövedelmezőségét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.