Az állami vállalat előbb a Csányi Sándor által vezetett Magyar Labdarúgó Szövetséggel állapodott meg, ma pedig a MOL volt soron. Ennek eredményeként a két vállalat új, közös szolgáltatást vezetett be, 55 töltőállomáson – 8 budapesti, valamint 47 vidéki kúton – MOL PostaPontokat alakítottak ki, ahol csomagküldeményeket lehet átvenni. A szerződés egyelőre fél évre szól, a tapasztalatok alapján döntenek majd az átvevőpontok esetleges bővítéséről.
Az ügyfelek sms-ben vagy e-mailben kapnak értesítést a küldemény érkezéséről, melyet a töltőállomások nyitvatartási idejében vehetnek át. Az új lehetőség igen kényelmes és rugalmas, hiszen a kutak kora reggeltől késő estig nyitva tartanak, sőt többségük éjjel-nappal a vásárlók rendelkezésére áll, valamint a csomagért bankkártyával is lehet fizetni. Az átvehető csomagok maximális tömege 20 kilogramm, az átvételre tíz nap áll rendelkezésre.
Geszti László, a társaság vezérigazgatója nemrég elmondta: a postai forgalom árbevételének 70 százaléka eddig is a szabad piacról származott, az elmúlt egy évben pedig a posta lebonyolító szervezetből kereskedelmi vállalattá alakult. A piacnyitásra való felkészülés keretében felgyorsították a fejlesztéseket, kialakították az elektronikus postaközpontot, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mellet létrehozták a nemzetközi küldeményátrakó központot, a csomag üzletágban az e-kereskedelem felé nyitottak, informatikai beruházásokat hajtottak végre, illetve a budaörsi logisztikai központot is korszerűsítették.
Ennek persze ára van, ezért január elsejétől átlagosan 22 százalékkal emelik a bankoknak a készpénzátutalási megbízás díját. Komplex szolgáltatás keretében pedig, a bankok közbeiktatása nélkül, közvetlenül a vállalati partnereivel kötött szerződés alapján kínálják majd a fehér csekkeket, amelyért egyedi árat számítanak fel. „A szolgáltatási díj alapesetben minimálisan alacsonyabb lesz a sárga csekkért számítottnál” – hangsúlyozta Varga Dezső vezérigazgató-helyettes.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.