Magyarországon átlag 6 százalékkal emelkedett az élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum fogyasztói ára az idei harmadik negyedévben, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva. Ez Európában a második legnagyobb drágulás, a törökországi 12 százalék után – állapítja meg a Nielsen elemzése. Az európai átlag 3,5 százalék. Ugyanebben az időszakban a mennyiséget tekintve Magyarországgal együtt nyolc európai országban csökkent a napi fogyasztási cikkek bolti forgalma. Nálunk az eladás átlag 2 százalékkal csökkent. Ezt meghaladó mértékben, 3-5 százalékkal kevesebb árut adtak el Csehországban, Görögországban és Portugáliában. Az európai átlag mínusz 0,4 százalék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.