A KISOSZ kiemelten fontosnak tartja az egyeztetések megkezdését a végrehajtás módjáról és a felmerülő aggályok megnyugtató rendezéséről a vállalkozások forgalmának biztonsága érdekében. A KISOSZ leszögezi, hogy az illegális kereskedelmi forgalmon jellemzően nem az üzlettel rendelkező, jogszabály szerint foglalkoztató és rendezett könyvelést végző boltokban történik, ahol a pénztárgépek eddig is rögzítették a forgalmat, és a pénztárgépek memóriájának évenkénti szakemberek által történő kiíratása az ellenőrzést lehetővé tette.
A KISOSZ álláspontja szerint ezért a kereskedelmi és vendéglátó szakmára nézve rendkívül méltánytalan, hogy az online hatósági adatszolgáltatás a gazdasági élet területéről csak rájuk terjedjen ki, miközben továbbra is működnek ellenőrizetlen piacok, azokon vállalkozói engedély nélküli ad-hoc jellegű értékesítések, őstermelői igazolvánnyal folytatott nagykereskedelmi tevékenység valamint a falusi vendéglátás keretei között és lakáséttermi formában ellenőrizetlen éttermi vendéglátás.
A pénztárgépek adóhatósági bekötése csak jelentős beruházással valósítható meg, várhatóan le kell cserélni a pénztárgépek 85-90 százalékát, meg kell teremteni az internetes kapcsolatot, finanszírozni kell annak havi előfizetési díját. A KISOSZ szakértői a rendszer kialakítására vonatkozó előzetes tárgyalásokon azt a határozott álláspontot fogják képviselni, hogy a pénztárgépek adóhatósági online bekötése a vállalkozói körnek többletköltséget nem jelenthet, azt a várható költségvetési többletbevételek terhére költségvetési forrásokból kell finanszírozni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.