A szerelvényt a 2-es vonalon az elmúlt hetekben már tesztelték, a napokban a gyártó átszállítja a Fehér úti járműtelepről a kelenföldi kocsiszínbe, majd újabb teszteket végeznek vele a Kelenföldi pályaudvar és a Móricz Zsigmond körtér közötti szakaszon. Ezek során rövidzárlatpróbát, vonatszakadást, szétkapcsolást, és gyors feszültségugrást szimulálnak, de lesz zajméréssel, akadályérzékeléssel, kisiklás-érzékeléssel kapcsolatos teszt is.
Az Alstom szerelvényének 2013 februárjában kell megszereznie a végleges típusengedélyt. A francia gyártó összesen 15 darab, 4 kocsis szerelvényt gyárt a 4-es vonalra, ezek automata üzemmódra is képesek lesznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.