Az év utolsó hónapjában sokan örültek a korábbinál jobban elosztható pihenőnapoknak, így talán nem is meglepő, hogy az ünnepek alatt ezt a szokásosnál is többen használták ki: a Lealkudtuk.hu felmérése szerint 30 százalékkal többen vásároltak akciós utazást, mint egy évvel korábban. A tavalyi egész évet tekintve a növekedés csaknem eléri az 50 százalékot, sőt az igazi csúcsszezonban, azaz nyáron, kétszer annyian keresték az akciós üdüléseket, mint az azt megelőző évben.
„A kétnapos üdülések, wellness-hétvégék vonzereje éppen az akciós kínálatokban rejlik, ugyanakkor érdekes tény, hogy a válság ellenére is nőtt az egy utazásra fordított összeg” – mondta Orova Balázs, a Lealkudtuk.hu-t is üzemeltető allegroup.hu Kft. B2C üzletágvezetője. „Felméréseink szerint most decemberben átlagosan 28 ezer forint körüli összeget fizettek a felhasználók egy-egy útért, amely azonban még így is 30-40 százalékkal kevesebb, mint egy normál foglalás” – tette hozzá.
A kétnapos üdülések mellett ugyancsak népszerűek az egynapos kirándulások is, mint például karácsony előtt a bécsi, és a pozsonyi advent, vagy éppen a most februári mohácsi busójárás. Ma már négyszer többen vásárolnak ilyen egynapos kirándulásokat, mint tették ezt egy évvel ezelőtt, és ezek ára átlagosan 8-10 ezer forint – derült ki a Lealkudtuk.hu felméréséből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.