BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Telenor: ezt az sms-t kell küldenie, aki a hóvihar után kárpótlást kér

A Telenor szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak - jelezte közleményében a cég. A segítség igénylése egyszerű: ha az érintett ügyfelek elküldik a 1747-es számra a "hóvihar" szót tartalmazó ingyenes sms-t, a Telenor kedvezményt biztosít számukra, hogy kárpótolja őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.
 
"Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Ezért úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kedvezményt biztosítani előfizetőinknek, hogy az ebben az időszakban keletkezett mobilköltségeik miatt már ne kelljen aggódniuk. Ügyfeleinket kérjük, hogy a 1747-es számon jelezzék számunkra érintettségüket és április első hetében tájékoztatjuk őket a kedvezmény pontos módjáról” - mondta Fejes Zoltán, a Telenor ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.
 
Az érintett Telenor-ügyfelek március 27-ig tudják elküldeni igényüket a 1747-es számra. Kérésüket a Telenor regisztrálja és április 3-án ezeket az ügyfeleket kiértesíti a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.