Azt, hogy nő az online vásárlás iránti kedv, jól mutatja, hogy a válaszadók jelentős része már vett valamit telefonról. Negyedük a terméket választotta ki, a felhasználó tíz százaléka pedig a fizetést is telefonról intézte. Elsősorban az elektronikai cikkek és a háztartási gépek népszerűek, ezeket választja minden harmadik mobilos vásárló, de jól fogynak „online” a ruhák és a játékok is.
"Idén egyetlen hónapban – márciusban - egy felhasználó 750 ezer forintért vett meg egy Omega karórát a telefonjával és 380100 forintért kelt el egy Bethlen Gábor aranyforint" – számolt be az online piactér mobilos tapasztalatairól Lunczner Ádám, a Vaterát is üzemeltető Allegroup marketing vezetője. Emellett jutányos áron, 300 ezer forintért sikerült valakinek hozzájutnia egy Leopold Widhalm hegedűhöz, de egy Yamaha motor is tulajdonosra lelt, 295 ezer forintért vitték el egy aukción - mobilról.
A vaterázók körében végzett felmérésből kiderült, hogy a férfiak valamivel jobban vonzódnak a telefonok csúcsmodelljeihez: 61,9 százalékuknak van ilyen készüléke, a nők esetében ez az arány 57,3 százalék.
Az igazi meglepetés azonban nem az, hogy kik, hanem, hogy hol okostelefonoznak. A felhasználók közel fele munkavégzés közben, 45,4 százalékuk utcán pötyög, 27,4 százalékuk pedig a mosdóban üti el így az időt. Enyhe kritika a tévéműsorok felé, hogy 40,2 százalék a tévénézést dobja fel okostelefonozással. Mindössze remélni lehet, hogy az a 40,2 százalék, aki az autóban válaszra kattintott, utasként és nem vezetőként ült a kocsiban.
A Vatera felmérése szerint az okosmobilok olyannyira társaink a mindennapokban, hogy tulajdonosaik negyede velük étkezik, minden harmadik pedig számítógépezés közben is a kezében tartja a készülékét. Így biztosan nem maradnak le egyetlen online aukcióról sem.
Az online piactér kérdőívéhez fűzött kommentekből kiderül, hogy azért szeretik a vásárlók a mobiljukat, mert az mindig kéznél van. Arra a kérdésre pedig, hogy miért nem használják gyakrabban a telefonjukat, hogy vegyenek ezt-azt, a többség röviden válaszolt: pénz!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.