Az eddig jelentős dohányforgalmat bonyolító Mol és Shell hirdetésekben ajánlgatja kútjait a trafiknyerteseknek. A Népszabadság információi szerint a napokban a láncok és az újdonsült jogosultak kölcsönösen megtalálták egymást, így megindultak a puhatolódzó tárgyalások.
Szollár Domokos, a Mol hazai kommunikációs igazgatója úgy véli, a 360 hazai Mol-kutat üzemeltető kisvállalkozók döntő többsége indulhatott a trafikpályázaton. Ám kevesebb mint tíz százalék nyert.
A jelenleg mintegy 220 hazai kutat üzemeltető Shell Hungary igazgatósági elnöke, Erényi Balázs megerősítette: a pályázati eredmény a kútjaikat üzemeltető kisvállalkozóknak nagyon jelentős érvágás, ami akár elbocsátásokhoz is vezethet. Az üzlet – üzemeltetőket megillető – bevételén belül a dohányáruk aránya egyes kiugró esetekben elérheti akár az 50 százalékot is.
A lap piaci információi szerint a 185 magyarországi Agip-kutat üzemeltető magánvállalkozók közül körülbelül tíz nyert trafikkoncessziót.
A dohányárusítás jövőbeni tilalma az Agip-shopokat üzemeltető magyar kisvállalkozásoknak több százmillió forintos kiesést okoz – írja a Népszabadság. Ez tovább növelheti veszteségeiket, amivel amúgy az összes magyarországi kútláncnak szembe kell néznie.
A 176 hazai OMV-kút közül mintegy száz üzemeltetője pályázott trafikkoncesszióra, és körülbelül húszan nyertek – tájékoztatta a lapot Müller Zsolt, az osztrák energiacég cseh, szlovák és magyar piacokért felelős töltőállomásüzletág-igazgatója.
A Népszabadság becsült adatokra hivatkozva azt írta, a Mol 36, az OMV 20, az Agip 10, a Shell 1 trafikkoncessziót nyert el. A cégeket megkeresték olyanok, akik nyertek koncessziókat, és a vállalatok is keresnek győzteseket, hogy náluk nyissák meg trafikjaikat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.