Németország vezető kereskedelmi vállalatának csütörtökön közzétett adatai szerint az első negyedévben 16 millió euró volt a veszteség adó után, míg egy évvel korábban még ötször ekkora volt a hiány.
Az értékesítési árbevétel 0,9 százalékkal 15,5 milliárd euróra nőtt a cégcsoport nagy-britanniai nagykereskedelmi vállalatának eladása miatt.
A növekedés motorja a csoporthoz tartozó Media-Saturn, Európa legnagyobb elektronikai áruházlánca volt: 5,1 százalékkal növelte forgalmát Németországban, elsősorban az internetes vásárlások megugrásának köszönhetően.
A Metro-csoporthoz tartozik a névadó nagykereskedelmi lánc mellett a Media-Saturn elektronikai és a Real szupermarket-hálózat, valamint a Kaufhof áruházi lánc.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.