„A 2013-2014-es média- és márkakommunikációs médiastratégiáinak kidolgozása, médiakampányainak tervezése, médiavásárlás, hirdetések nyomdai előkészítése (operátori tevékenység), plakátok nyomdai kivitelezése, kampányok utóértékelése és kutatások elkészítése” – olvasható a pályázati anyagban. A veszteséges vállalatnál folyamatosan növekszik a büdzsé reklámra fordítható része. Az elmúlt két évben az Initiative Media nyert, a legutóbbi szerződést még tavaly novemberben kötötték meg 1,1 milliárd forint értékben. Most szeptember 23-ig lehet pályázni, de szigorúak az alkalmassági kritériumok.
„Alkalmas a részvételre jelentkező, ha nyilatkozatából megállapítható, hogy a 2010, 2011, és 2012. évben a médiatervezés és vásárlás szolgáltatásból származó forgalma összesen elérte a nettó 900 millió forintot és legalább egy évben meghaladta a nettó 450 millió forintot” – áll a dokumentumban. Amúgy mostanában nehéz volt nem észrevenni, hogy ellepték Budapest utcáit a Magyar Posta és a Szerencsejáték Zrt. óriásplakát és citylight reklámjai. Tudni kell, hogy az Initiative már korábban is együttműködött az állami vállalattal, 2012-re egy 760 millió forintos megállapodást kötöttek. Mivel a Posta reklámjai a BKV járműveken is megjelentek, ebből arra lehet következtetni, hogy az Initiative a Publimont Kft-nél helyezte el a hirdetéseket, mivel a hirdetésszervező kizárólagos jogot szerzett a BKV-járműreklámok értékesítésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.