A tavaly előtti 18 900 darabbal szemben 20 702 személyautót és kishaszonjárművet adott át a megrendelőknek a 129 márkakereskedésből és 103 szervizből álló országos hálózattal rendelkező cég, amely ugyanakkor 21 952 gépkocsira kötött értékesítési szerződést.
Így a legnagyobb magyar járműimportőr vállalat – a csoporthoz tartozó Porsche Inter Auto Hungária által forgalmazott Porsche gépkocsikkal együtt – elérte a célul kitűzött 30 százalékos piaci részesedést és erősítette vezető szerepét a magyar piacon.
A forgalomba helyezési adatok szerint a Skoda 10,61, a Volkswagen 9,11, az Audi pedig 2,98 százalékos piaci részesedéssel zárta az tavalyi évet, míg a SEAT az év második felében bemutatott új típusoknak köszönhetően egy százalékra növelte piaci részesedését. Valamennyi márka tavalyi eredményességében jelentős szerepe volt a céges és közületi flottabeszerzéseknek, ahol a Skoda lett az első, a Volkswagen pedig negyedik helyezést ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.