Az özvegy által hétfőn egy Los Angeles-i bíróságra benyújtott dokumentumok szerint Rodas a baleset előtt óránként 88,5 kilométerrel vezette a 2005-ös Porsche Carrera GT sportkocsit, amely a törvényszéki szakértők szerint sem veszélyes sebesség. Kristine M. Rodas keresete a tragédiáért elsősorban a Porsche nem megfelelő ütközésgátlását és a nem kellően biztonságos benzintankot hibáztatja - írta a The Hollywood Reporter.
A keresetben az is szerepel, hogy Rodas a Porsche felfüggesztésének hibája miatt nem tudta irányítani a kocsit, és sodródott neki három fának a Santa Clarita-i úton. Rodas özvegye leszögezte, hogy a Carrera GT nem volt biztonságos arra a célra, amelyre szánták, sem gyártása, sem tervezése, sem tesztelése, sem alkatrészei nem voltak megfelelőek. Az özvegy meg nem határozott összegű kártérítést követel az észak-amerikai Porsche cégtől, amely egyelőre nem reagált a keresetre.
A Los Angeles megyei seriff hivatala márciusban azzal zárta le a hosszadalmas szakértői vizsgálatot, hogy az autóbalesetet nem mechanikai hiba, hanem gyorshajtás okozta. A szakértői vizsgálatban azonban a Porsche szakemberei voltak a hatóságok segítségére.
Roger Rodas tapasztalt autóversenyző volt, barátjával, Paul Walkerrel, a Halálos iramban-filmek sztárjával osztoztak az autósport iránti rajongásban. Walker váratlan, tragikus halála miatt egy időre kétségessé vált, hogy mi lesz a filmsorozat éppen forgó hetedik epizódjával, de mivel a legtöbb jelenet már elkészült, a stúdió végül a befejezés mellett döntött. A Walker fivéreinek beugrásával kipótolt produkció 2015 áprilisában kerül a mozikba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.