Csökkent az adidas német sportszergyártó adózott eredménye az első negyedévben részben a golf üzletágban bekövetkezett kétszámjegyű eladáscsökkenés miatt.
A legnagyobb európai sportcikkgyártó kedden azt közölte, hogy éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent adózott eredménye, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott forgalma a március végével záródott három hónapban.
A Reuters által megkérdezett elemzők nagyobb, 217 millió euró adózott eredményre számítottak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal.
A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.