A hiba abból adódhatott, hogy az RFF, a vasútvonalak állami üzemeltetője rossz adatokat adott meg az SNCF-nek, így most szembesültek azzal, hogy a vonatokat túlságosan szélesre tervezték.
Azokat a pályákat, ahol az új járművek közlekednének, nagyjából harminc évvel ezelőtt építették, több vidéki kisebb vonal viszont ezeknél jó húsz évvel idősebb, amikor a vonatok még valóban nem voltak ennyire szélesek. Frédéric Cuvillier közlekedésügyi miniszter szerint az abszurd vasúti rendszer a felelős.
Az RFF úgy kommentálta a hírt: "egy kicsit későn vettük észre a problémát". Ebben valóban nem lehet vitatkozni velük: most nagyjából ezer vasúti pályát kell átépíteni, úgy néz ki, így még mindig olcsóbban úszhatják meg a tűzoltást, mint ha a vonatokat alakítanák át. Az eddigi munkák legalább 50 millió euróba kerültek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.