A médiavállalat közleményében rámutat: az árbevétel-növekedést 6 százalékkal csökkenő televíziós reklámpiacon érte el. Azt is közölték: a csoport a nézettségi eredményét tekintve január óta piacvezető.
A médiavállalat tavaly 8,5 százalékkal több forrást fordított saját gyártású műsorok készítésére, filmberuházásai 16 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit.
Személyi kiadásokra a korábbi évnél 11 százalékkal többet fordítottak, összesen 3,1 milliárd forintot, 237-ről 262-re növelve a foglalkoztatottak számát.
A TV2 csoport 6,8 milliárd forint értékben írt le a korábbi évek veszteségeit nagy mértékben növelő filmcsomagjából, ezzel egyrészt felszabadítva forrásokat a helyi gyártásra, másrészt javítva megmaradó filmcsomagjának minőségét. A könyvelés-technikai filmcsomag értékvesztést leszámítva operatív működésének eredményeként a televíziós társaság 3,4 milliárd forintról 3,1 milliárd forintra csökkentette veszteségét.
A társaság eredménykimutatásából kiderül, hogy a cég mérleg szerinti vesztesége mintegy négymilliárd forinttal romlott 2013-ban, meghaladva a 10,8 milliárd forintot.
A TV2 tavaly év végén került teljes mértékben magyar tulajdonba. A ProSiebenSat.1 cégcsoport december 23-án jelentette be, hogy eladta a TV2-t is üzemeltető MTM-SBS Zrt-t. A TV2 honlapján közzétett közlemény szerint az országos kereskedelmi csatornát, a portfolióba tartozó három kábelcsatornát (SuperTV2, FEM3, PRO4) és a cégcsoport minden eszközét Simon Zsolt TV2 vezérigazgatónak és Yvonne Dederick gazdasági igazgatónak a tulajdonában lévő TV-HU1 Kft. és a TV-CEE1 Kft. vásárolta meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.