BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A reklámadó csak az első ütés volt a médiának?

A reklámadó bevezetése csak az első lépés a médiapiac felforgatásában - írja a hvg.hu. A portál több forrásból is úgy értesült, rövidesen újabb törvény kerülhet a parlament elé, amely a piac független szereplőit hozhatja súlyos helyzetbe. Akárcsak a reklámadó, ez a tervezet is főleg az RTL Klubot érintené.

A hvg.hu több forrásból is megerősített információkra hivatkozva arról ír: a reklámokat gyűjtő, azokat a tévékben, rádiókban, lapokban és portálokon kihelyező ügynökségeket ütnék meg.

Erről a tervről korábban maga Lázár János is beszélt a piaci szereplők előtt. A Miniszterelnökséget vezető államtitkár még a választások előtt, február 11-én hívta össze a reklámszakmát, és közölte velük, hogy a kormány a reklámadó bevezetését és a médiaügynökségi bónuszok eltörlését tervezi. A találkozóról beszámoló szaklap, a kreativ.hu szerint a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség határozott nemet mondott mindkét tervre Lázárnak. Az ügyet ejtették, majd az EP-választások után egy héttel beterjesztették a reklámadót tartalmazó törvényt.

A törvény-előkészítési munkára rálátó fideszes források azt állították, nem tudnak a tervezetről, de hangsúlyozták, a reklámadóról szóló törvénnyel sem találkoztak benyújtása előtt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.