Átlag felett nőtt a boltok bevétele és eladott mennyisége mosószerből, öblítőből, dezodorból. Értékben mérve kiemelkedik a konyhai törlőkendők, dekor kozmetikumok, fogkefék és szájvizek eladása, mennyiségben számolva az átlagnál jóval több toalett papírt, tusfürdőt, szappant és borotvapengét értékesítettek az első fél évben.
Barta Mónika, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója kiemelte: a kedvező változás egyik lényeges oka, hogy erősödik a magyar fogyasztók bizalma, a kiskereskedelem kedvező forgalmi adatai igazolják, hogy a fogyasztói bizalom változásának hatása mintegy fél év múlva érvényesül a kiskereskedelmi eladásokban is.
A Nielsen felmérése szerint az első hat hónapban a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok értékben mért forgalmának legnagyobb része, 34 százaléka a hipermarketre jutott, utána következik a drogéria 32, majd a szupermarketet és a diszkontot magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres csatorna 21 százalékkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.