A délelőtt egy Tatra, egy Combino és egy motoros fedett teherkocsi típusú villamossal is tesztelték az 1-es villamos pályáját. Volt, hogy a híd mindkét villamospályáján haladt egy-egy szerelvény. A villamosok a Közvágóhídtól a Budafoki útig közlekedtek, majd vissza.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) korábban azt közölte: információik szerint az 1-es villamos felújításának sokmilliárdos költségvetéséből nem futotta annak az alapkérdésnek a tisztázására, hogy a húsz évvel ezelőtt átadott Rákóczi híd, amelyet eredetileg nyolc tonna tengelyterhelésre és 50 kilométeres óránkénti sebességgel haladó villamosokra terveztek, hogyan viselkedik 10-11 tonna tengelyterhelésű, 60-70 kilométeres óránkénti sebességgel haladó villamosok esetén.
Január 15-én a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közleményében azt írta: az 1-es villamos új, meghosszabbított vonalszakaszának építése a tervezett ütem szerint halad; a Rákóczi-híd próbaterhelése, az új villamospálya megépítése után, februárban vagy márciusban lehetséges. Kiemelték: csak a Rákóczi-híd próbaterhelése, a hídvizsgálat és az eredmények értékelése után indulhat el az 1-es villamos az új szakaszon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.