BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elmű: halasztást kérhetnek a Buda-Cash ügyfelek

Az Elmű-Émász társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.

Boross Norbert, az Elmű-Émász társaságcsoport szóvivője szerint, ha valakinek az jelent gondot, hogy banki átutalással nem megoldható a villanyszámla kifizetése, akkor kérhet postai csekket a szolgáltatótól, illetve fizethet például az internet segítségével vagy az új automatákkal. (Mint azt korábban közzé tettük, a DBR bankcsoporthoz tartozó bankok fiókjai a mai napon már újra kinyitottak, így több ezer ügyfél juthatott a pénzéhez.)

A szóvivő hangsúlyozta: a számlafizetés elmaradása esetén a villany kikapcsolására 60 nap után kerül sor. Ha valaki úgy látja, hogy két hónapon belül nem jut pénzhez, ezért nem tud fizetni, akkor kérhet részletfizetést, illetve halasztott fizetést. Ez utóbbi bonyolultabb, de van rá lehetőség - közölte. Az ügyfélszolgálatokon egyénileg bírálják el, hogy a kérelmező megfelel-e a feltételeknek.

Boross Norbert arra hívta fel a figyelmet, hogy ha valaki nehéz helyzetbe kerül, ne várja meg a 60 napot, célszerű már korábban felvenni a kapcsolatot az áramszolgáltató ügyfélszolgálataival.

A jegybank február 24-én rendelt el kifizetési korlátozást a DRB bankcsoporthoz tartozó négy pénzintézetnél, akkor ügyfelenként egy millió forintban korlátozta a kifizethető betétek és más források maximális összegét, egyúttal felügyeleti biztosokat rendelt ki a bankcsoport tagjaihoz, miután az intézetek is érintettek minden idők legnagyobb magyarországi brókerbotrányában.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.