A kormány nem ismer pardont, teljes körű vizsgálatot indít - ezzel a harcias címmel tart sajtótájékoztatót Csepreghy Nándor fejlesztéspolitikai kommunikációért felelős helyettes államtitkár.
Lázár János és Seszták Miklós arra utasították a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. igazgatóját, hogy azonnal állítsák le az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakaszának építését - jelentette be.
Az Európai Bizottság kartellgyanút lát az ügyben. A kormány nem ért egyet az Európai Bizottság indoklásával az ügy megalapozottságát illetően, de a kartellgyanú olyan súlyos vád, amit ki kell vizsgálni - mondta a helyettes államtitkár.
Az Európai Bizottság elutasította a 30 kilométeres útszakasz megépítéséhez benyújtott 110 milliárd forintos uniós támogatási kérelmet, mert túlzottnak tartja az építési költséget - írta meg még múlt héten az Index.
Csepreghy Nándor a Világgazdaság akkori konferenciáján úgy fogalmazott: „az M4-es autópálya építése be fog fejeződni, de nem biztos, hogy a mostani kivitelezőkkel”.
Azóta azonban az is kiderült: az Európai Bizottság nem is hagyta jóvá a projektet. Jakub Adamowicz, az Európai Bizottság regionális politikáért felelős szóvivője a távirati iroda érdeklődésére beszélt arról: Magyarország várhatóan nem nyújtja be újra jóváhagyásra a projektet. Tudatta, hogy a fejlesztés uniós támogatására vonatkozó kérelmét Magyarország 2013 végén nyújtotta be Brüsszel felé, de a bizottság nem támogatta. Magyarország visszavonta a projektet, miután a bizottság aggodalmainak adott hangot a magas költségek miatt – mutatott rá Adamowicz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.