BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átnevezik a BKF-et

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola hallgatói szeptembertől már a Budapesti Metropolitan Főiskolán (MET) kezdhetik meg tanulmányaikat.

Mérföldkőhöz érkezett a BKF. Az intézmény mára a legnagyobb magánfőiskolává és a Magyarország legnagyobb művészeti képzőhelyévé vált. Az elmúlt 14 évet a hallgatói létszám folyamatos növekedése, a képzési portfólió dinamikus bővülése és folyamatosan új képzési területek bevezetése határozta meg. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola név már nem fejezi ki a főiskola képzési kínálatát, az intézmény megérett a névváltásra.

A főiskola kifejezett célja, hogy a korábbi évekre jellemző nagyszabású fejlődési folyamatot még továbbvigye, egyre több hallgatót vonzzon a hazai és a nemzetközi piacról egyaránt, ezáltal Kelet-közép Európa meghatározó intézményévé, jelentős nemzetközi szereplővé váljon.

„Azért esett a választás a Budapesti Metropolitan Főiskola névre, mert két legfontosabb célunkat, a nemzetköziséget és a további növekedést jól érzékelteti, hiszen a Metropolitan szó nagyságot, modernséget fejez ki. Ahogy a világvárosokat, úgy a főiskolát is egy élő, nyüzsgő, folyamatosan növekvő közösség jellemzi. A városiasság hangsúlyozása a főiskola képzéseire is utal, hiszen azok a 21. századi fejlett világ urbánus igényeire, a kreatív ipar kihívásaira reagálnak.” – mondta el Dr. Vass László, rektor.

A névváltás igénye már a művészeti szakok bevezetésével megfogalmazódott, végül 2013-ban, egy tudatos tervezési folyamat indult el. A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek névjavaslataik megfogalmazásával. Több száz alternatívát értékelve és tesztelve egyértelművé vált, hogy az iskola számára a legmegfelelőbb név a Metropolitan, mert hosszú távon kifejezi a főiskola identitását és értékeit, ezzel lehetőséget ad a további fejlődésre. Az új név az Országgyűlés jóváhagyását követően, várhatóan 2015. szeptember 1-jén, kerül hivatalosan bevezetésre, mellyel egy időben megváltozik a főiskola logója és arculata is.

„A jövőben a frissen végzett diákok már a Budapesti Metropolitan Főiskola diplomáját kapják, de az értékek és célok középpontjában továbbra is a kommunikáció, a kreativitás, innováció, nyitott szellemiség, közvetlenség és a gyakorlatorientált, munkaerő-piaci igényekre reflektáló képzés állnak.” – hangsúlyozta a rektor.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.