Németország vezető, Európa negyedik legnagyobb tőzsdén jegyzett kiskereskedelmi vállalatának értékesítési árbevétele éves szinten 0,3 százalékkal 14,366 milliárd euróra emelkedett. A szakértők minimálisan kisebb bevétellel, 14,332 milliárd euróval számoltak.
A Metro csoporthoz tartozó Media-Markt Saturn egységnél a forgalom 4,8 százalékkal bővült a negyedévben. Csökkent viszont a Cash & Carry egység, a Real szupermarket-hálózat és a Kaufhof áruházi lánc forgalma.
A kamat- és adófizetés előtti eredmény (EBIT) 40 millió euró mínusz volt a március végével záródott három hónapban, ami jobb a szakértők előrejelzésében szerepelt 45,6 millió eurónál.
Az adózás utáni veszteség 394 millió euróra nőtt az egy évvel korábbi 269 millió euróról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.