Kaprinay Zoltán, a cég egyik alapítója az MTI-hez eljuttatott közleményben az eredményes működést a vállalat sikeres építkezésének és a kellő időben végrehajtott átalakításának tulajdonította. Rámutatott: értékesítési modelljük lehetővé teszi, hogy naponta több mint 2 millió emberhez juttatják el ajánlataikat.
Tájékoztatásuk szerint a Bónusz Brigád 2010-es fennállása óta több tízezer ajánlatot jelentetett meg. Az internetes közösségi vásárlói portálon jelenleg is 600-féle termék, 800-féle szolgáltatás érhető el. A kialkudott árengedményeknek köszönhetően pedig a vásárlók számára több mint 16 milliárd forintot spóroltak meg az indulás óta.
Kaprinay Zoltán kérdésre válaszolva elmondta, hogy a cég tavalyi jutalék-árbevétele - az eltérő szolgáltatások miatt bruttó 15-35 százalék között változó jutalékokból származóan - elérte az 570 millió forintot.
Az adózott eredmény 27,4 millió forint volt 2014-ben
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.