BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Készül a jövőre a Tesco-csoport

A jövő áruházainak létrehozásán dolgozik a Tesco-Global Áruházak Zrt. A projekt első részét a Váci úti egységben valósította meg, majd a nyár folyamán a székesfehérvári üzletben is modernizál. A cég közleménye szerint, követve a vásárlói igényeket, a Váci úton egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be (csoporton belül) a „bolt a boltban” fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban a Tesco gyűjti és értékeli a vásárlók reakcióját. Mindkét áruház rendkívül frekventált a csoporton belül, mondta lapunknak Hevesi Nóra, a cég kommunikációs vezetője. A Váci úton a modernizáció egyes elemei már múlt héten elkészültek, Székesfehérváron, az engedélyektől függően, még ebben a hónapban átadják az újításokat.

A Tesco nemzetközi célja, hogy reagáljon a vásárlói igények változására: „A Váci úti áruház átalakítása a Tesco Európa létrejöttének egyik első kézzelfogható eredménye. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ez a nagyszabású megújulás Magyarországon kezdődik” – mondta Lévai Krisztián, a Tesco-Global Áruházak Zrt. boltátalakításért felelős igazgatója.

A jövő áruházának kialakítása nem újdonság a kiskereskedelemben, a Coop-hálózatnak, a CBA-nak és a Sparnak is vannak koncepciói, amelyekkel képesek növelni a vásárlási élményt. Sőt a Praktiker- és a Metro-csoport is létrehozott már mintaáruházakat. A legtöbb kényelmi szolgáltatás a vásárlás gyorsítását és az eladáshelyi kommunikáció erősítését célozza. Ugyanakkor a hagyományos kereskedelemben, nemcsak Magyarországon, hanem Európa-szerte a keménydiszkontok tarolnak. Az általuk megvalósított, egyszerű és magas minőségű termékkínálat, illetve a gyors kasszarendszer a jelek szerint még verhetetlen, akkor is, ha árszínvonalban nem tudnak többet, mint a hiperek vagy a szuperek.

A Tesco a boltjai megújulásának során több olyan megoldást is bevezet, amelyekkel a bevásárlás gyorsabb és kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készletracionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban. A készletracionalizálás mellett jut energia a választékra is. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is, például a bio-, a nemzetközi, a gluténmentes termékek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.