A díjemelések jogilag kétoldalú szerződésmódosítások. Az ügyfeleknek az értesítéstől számított 15 napjuk van, hogy nyilatkozzanak, ha nem fogadják el a megváltozott feltételeket – ez esetben a korábbi árakkal ketyeg tovább a szerződés. Mindehhez nem kell személyesen bemenni az ügyfélszolgálatra, de még a telefonos diszpécser jelentkezésére sem kell várni, célszerűbb levélben nyilatkozni.
A Népszabadság mind a Telenornál, mind a Telekomnál érdeklődött arról, hányan nem fogadták el a megváltozott feltételeket. A pontos számok közlésétől üzleti titokra hivatkozva mindkét szolgáltató elzárkózott, ám iparági értesülésünk szerint eddig a társaságoknál több tízezres a nemmel nyilatkozók száma, összességében így a két cégnél meghaladhatja a százezret.
A cikket teljes terjedelmében a Népszabadság oldalán olvashajták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.