Nem változott a legnépszerűbb amerikai applikációk sorrendje egy év alatt, egyedül az újonnan kiadott Facebook Messenger tudott az élbolyba törni 12 hónap alatt, köszönhetően persze annak is, hogy a cég ráerőltette az alkalmazást a felhasználókra (ha valaki üzenni akar, csak ezen keresztül tud, a Facebookon belül ez a jelenlegi verzióval már lehetetlen). Persze a népszerűség mutatja azt is, hogy az üzenőalkalmazások egyre fontosabbak a felhasználók számára.
A legnépszerűbb 25 alkalmazásból 21 a tavaly kiadott listán is szerepelt, ahogyan az első tízbe se nagyon került be más: egyedül az iTunes tudott felkapaszkodni a tizedik helyre az új rádiós alkalmazással (a zenegépek egyébként is népszerűek).
Az Apple ezzel együtt is alig két programjával van fenn a listán: a másik a minden készülékhez alapból kínált térképprogram, ezt azonban a Google alkalmazása felülmúlja. Az applikációk piacát a Facebook uralja : havi százmillió feletti egyedi amerikai látogatóval messze piacvezető, de a harmadik helyezett Messenger mellett az Instagram is az övé. A nagy versenytárs a Google (a YouTube-bal együtt az övé az első tízből öt). A cég nagy előnye, hogy saját programjait hatásosan tudja kínálni az androidos készülékeken is.
A legfeltűnőbb a listán, ami nincs rajta: a Microsoft egyetlen programjával sem szerepel, ami mutatja a cég nehéz küzdelmét az új piacon. Ehhez képest is értékelhető a független Pinterest vagy az előfizetéses alkalmazás, a Netflix nagy népszerűsége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.