Szélesre tárják az Instagram virtuális kapuit a hirdetések előtt, a népszerű kép- és videomegosztó oldalt működtető Facebook úgy döntött, hogy számos új piacon lehetőséget adnak a reklámok elhelyezésére. A felületen keresztüli hirdetési lehetőség egyelőre csak nyolc országban érhető el, azonban szeptember 30-tól további több mint harminc piacon válik elérhetővé ez a marketingeszköz, így például Olaszországban, Spanyolországban, Mexikóban, Indiában és Dél-Koreában. Az Instagram más szempontból is szakít az eddigi gyakorlattal. Míg azokon a területeken, ahol eddig is elérhető volt a hirdetési lehetőség – többek között az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában –, ott csak bizonyos márkák számára áll rendelkezésre, addig szeptember végétől bármelyik vállalkozás reklámozhat a felületen. Ráadásul még jobban közelíthetnek az instagramos hirdetések a tévében megszokottakhoz, ugyanis míg korábban legfeljebb 15 másodperces szpotokat tölthettek fel a cégek, addig a jövőben már 30 másodperces kisfilmekkel igyekezhetnek fogyasztásra ösztönözni a felhasználókat.
A Facebook az elmúlt időszakban rengeteget költött új szerzeményeinek, a WhatsAppnak és az Instagramnak a fejlesztésére, ami éreztette a hatását a társaság üzleti eredményein is. A második negyedévben a működési költségeik az egy évvel korábbihoz képest 82 százalékkal, 2,77 milliárd dollárra emelkedtek. Az Instagram megnyitása a hirdetők előtt arra utal, hogy a cég most már igyekszik komolyabb bevételre is szert tenni ezen alkalmazásokból. Az Instagramnak jelenleg mintegy 300 millió aktív felhasználója van havonta, vagyis hirdetői szempontból vonzó felületnek számít. A szolgáltatás mellett szól az is, hogy a mobileszközökre optimalizált hirdetések értéke globálisan ugrásszerűen nő. Az eMarketer előrejelzése szerint az idei 595 millió dollárról 2017-re 2,81 milliárd dollárosra bővülhet ez a szegmens.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.