A Samsung Pay augusztus 20-i rajtja és szeptember 20-a között összesen 30 millió dolláros forgalmat ért el. Ami talán még ígéretesebb adat a cég számára, hogy a megfelelő okostelefonnal és az alkalmazással egyaránt rendelkezők tíz százaléka napi rendszerességgel használta a megoldást. Úgy tűnik, az első hónap eredményei még a dél-koreai céget is meglepték, a Samsung Pay-projektet irányító Injong Rhee az eddigi tapasztalatokat bemutató közleményben jelezte, hogy jóval a várakozások fölött teljesített a mobilfizetési lehetőség.
Az igazi nagy erőpróba azonban még csak most jön a vállalat megoldása számára, mától ugyanis az Egyesült Államokban is lehet majd használni. Míg Dél-Koreában nem igazán volt komoly riválisa a Samsung alkalmazásának, addig az USA-ban egyből két komoly kihívóval is szembekerül. Az Apple Pay már lassan egyéves múltra tekint vissza, és bár pontos forgalmi adatok nem állnak rendelkezésre, az elfogadóhelyek és a rendszert támogató bankok száma alapján komoly forgalmat bonyolíthat. A Google pedig szeptember elején indította el saját mobilfizetési megoldását az Egyesült Államokban, amelyet már a rajtnál egymillió üzletben fogadtak el. Igaz, a Samsung által használt technológiának van egy komoly előnye a vetélytársakkal szemben. Mind az Apple, mind a Google rendszere az NFC-re (kis távolságú, vezeték nélküli kommunikáció) épül, míg az ázsiai vállalat megoldása a hagyományos, a bankkártyák mágnescsíkjait leolvasó fizetőterminálokkal is használható, vagyis a kereskedőknek lényegében nem kell semmilyen fejlesztést csinálniuk ahhoz, hogy elfogadhassák. A Juniper Research friss felmérése szerint az év elején világszerte százmillióan éltek a mobilfizetési megoldások kínálta lehetőséggel, és jövőre ez a szám 200 millióra nőhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.