Mohamed ElSayad több mint 15 éves átfogó nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing, a digitális média segítségével végzett márka- és termékbevezetés, -fejlesztés és disztribúció kiterjesztés, valamint a hatékonyságnövelés területén.
2011 óta az Emirates Integrated Telecommunications Company (du) munkatársa volt az Egyesült Arab Emirátusokban, 2013-tól a cég digitális hirdetési igazgatója. Ezt megelőzően az MSN Arabia, MSN Maghreb & MSN Pakistan ügyvezető igazgatója volt, korábban pedig a régió több telekommunikációs cégénél dolgozott üzletfejlesztési és digitális médiastratégia területen.
Poós Zsuzsanna az utóbbi két évben a Telekom lakossági marketing vezetőjeként eredményes munkát végzett. Ennek is köszönhetően a lakossági marketing terület kimagaslóan hozzájárult a Telekom 2014. és 2015. évi sikereihez: a bevételi trendfordulóhoz, valamint a piaci részesedések megtartásához és növeléséhez minden termékszegmensben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.