A társaság azt közölte: a 3-as metró tekintetében statikai problémák nem merültek fel, az alagút nem süllyed. A Főmterv által leszállított engedélyezési tervekben födémmegerősítés nem szerepel, a tervezői vizsgálatok alapján a műszaki állapot ezt nem indokolja - tette hozzá a BKV.
A Népszabadság hétfőn írt arról, hogy forrásai szerint a 3-as metrón az alagutak jelentős kockázatot hordoznak, a Kálvin tér és a Határ út között súlyos statikai problémák merültek fel, helyenként süllyed az alagút. A lap azt írta, az sem elképzelhetetlen, hogy az Üllői út alatt futó kritikus szakaszokon felülről meg kell nyitni az alagutat, hogy megerősíthessék a födémet.
Az üggyel kapcsolatban Gy. Németh Erzsébet (Demokratikus Koalíció), a Fővárosi Közgyűlés tagja hétfőn közleményt adott ki, ebben azt írta, Tarlós István főpolgármester "felelőtlen, ha a metrófelújítás levezénylése helyett inkább hagyja életveszélyben utazni a budapestieket". A DK szerint Tarlós Istvánnak "mindent meg kellene tennie azért, hogy a 3-as metró alagútjainak és sínpályáinak a felújítása is megoldódjon, hiszen egy felújított metrószerelvény is életveszélyes, ha egy omladozó alagútban kell közlekednie".
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.