A fővárosiak mellett a vidéki településeken található kisboltok forgalma is nőtt tavaly a novemberi és decemberi időszakban - mondta Kateryna Edelshtein, a Nielsen igazgatója vasárnap az M1-en.
A piackutató cég vezetője szerint a kisboltok és a nagy áruházak forgalma is nőtt, és az adatokból arra lehet következtetni, hogy az emberek egy része már nemcsak a szükséges dolgokat veszi meg, hanem "kedvtelésből" is vásárol.
A cég korábbi közleményében azt írta: rekordforgalmat ért el a decemberi ünnepek szezonális édességeiből az élelmiszer-kiskereskedelem tavaly: minden eddiginél többet, mintegy 3,1 milliárd forintot költöttek a vásárlók 650 tonna édességre november-decemberben.
A cég szerint a boltok bevétele 16 százalékkal volt több tavaly november-decemberben, mint az előző év azonos időszakában, az eladott mennyiség nem változott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.