A közösségi finanszírozási szolgáltatások – mint a Kickstarter vagy az Indiegogo – piacát is felforgathatja a Facebook, a cég ugyanis lehetővé teszi, hogy pénzt is gyűjtsenek a felületén, igaz, egyelőre csak a nonprofit szervezetek élhetnek ezzel a lehetőséggel. Erre a célra egy új oldaltípust hoztak létre „fundraisers” néven, amelyeken a nonprofit kezdeményezések számolhatnak be programjaikról, és gyűjthetnek adományokat különböző célokra.
Hogy még egyszerűbb legyen felajánlásokat tenni, a Facebookon már korábban bevezetett Donate (adományozás) gombokat is használhatják erre a célra. Az oldalon arra is lehetőség lesz, hogy a felhasználók nyomon követhessék, az adott projektre szükséges összeghez mennyi gyűlt már össze. A Facebook egyelőre három nonprofit szervezet számára tette elérhetővé ezt a lehetőséget,később összesen 37-en gyűjthetnek majd pénzt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.