BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fekete Péntek: Megduplázta tavalyi forgalmát az eMAG

Újabb rekord az eMAG történetében, a második Black Friday akciójában még az előző évinél is nagyobb érdeklődést tanúsítottak a vásárlók az esemény iránt Magyarországon.

Az eMAG 1,7 millió oldallátogatást rögzített, amelynek 40 százaléka mobileszközről történt pénteken. Az oldalon soha nem látott csúcsforgalom volt. Az egyidőben az ajánlatokat böngészők száma elérte a 150.000-es felhasználószámot. Az óriási érdeklődés és forgalom ellenére a weboldal zökkenőmentesen működött.

Az idei Black Friday bevétele több mint 3,25 milliárd forint volt, a felhasználók 187 000 terméket vásároltak. Az adatok alapján a bevétel 91 százalékkal, az eladott termékmennyiség 97 százalékkal szárnyalta túl a tavalyi év akcióját.

A legkeresettebb termékek a háztartási gépek (28 000 db), játékok és baba-mama termékek (18 500 db), mobiltelefonok (9500 db), televíziók (5600 db), tabletek (5600 db) és parfümök (5300 db) voltak.

„Minden előzetes várakozásunkat felülmúlta az idei Black Friday, hiszen majdnem megdupláztuk a tavalyi akció eredményeit. A magas forgalom, valamint a kiemelkedő rendelésszám bebizonyította, hogy a magyar vásárlók is felismerték és kihasználják az e-kereskedelem előnyeit. Kényelmesen és könnyen beszerezhetik kedvenc termékeiket, akár otthonról vagy a mobileszközeikről. Az időmegtakarítás és az alacsonyabb árak mindenképpen vonzó lehetőséggé teszik az online vásárlást.” – mondta Hunyady László. Az eMAG marketingvezetője hozzátette – “ Szorosan együttműködünk a futárszolgálatokkal és minden Black Friday rendelést a lehető legrövidebb időn belül kiszállítunk. ”

„Hat hónapja kezdtünk el felkészülni a Black Friday-re. A megemelkedett igények kielégítésének érdekében továbbfejlesztettük az elosztó és logisztikai kapacitásunkat. Az eMAG-gal közösen óriási hangsúly fektettünk arra is, hogy a vásárlókat e-mailen és SMS-ben értesítsük a csomagok érkezéséről. ” – nyilatkozta Mihályi Sándor, a Sprinter futárszolgálat ügyvezetője.

Az eMAG partnereinek is kedvezett a Black Friday. Az összes megrendelés közel 26 százalékát a partnerek generálták, közülük is a legsikeresebb kategória a könyv volt, amelyből összesen 18 500 kelt el ezen a platformon.

Az idei Black Friday kampányában az eMAG a tavalyi akcióhoz képest megháromszorozta a forgalmát, és egy nap alatt több mint 18.000 könyvet értékesített, ebben kiemelt szerep jutott stratégiai partnerének, a lira.hu online könyváruháznak. „A tavalyi tapasztalatokat felhasználva a 2015-ös eMAG Black Friday kampányra már nyár óta közösen készültünk, és úgy gondolom, elégedettek lehetünk az eredményekkel, hiszen a számok magukért beszélnek” – mondta Deák Gyula István a Líra Könyv Zrt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.