Rövidebb lehet a sor és a várakozási idő a Telekom ügyfélszolgálatain, a távközlési társaság ugyanis – a tapasztalatszerzés érdekében és kísérleti jelleggel – egyes kijelölt üzleteiben 2015. júliustól megszüntette a számlabefizetés lehetőségét – közölte a Világgazdasággal a távközlési cég. A társaság abban bízik, hogy ezzel ügyfeleiket a jövőben egyre inkább a korszerű, gyors online ügyintézési – elektronikus számlafizetési – lehetőségekre ösztönözhetik.
Mindezeknek köszönhetően ezzel egyidejűleg csökkenthetik az üzletekben az ügyfelek várakozási és kiszolgálási idejét. (Az üzletek egyébként a megszokott ügyintézési lehetőségekkel várják az ügyfeleket.)
Jelenleg a pécsi, győri, székesfehérvári, szegedi, debreceni, egri üzleteket, a budapesti Pólus Centerben található üzletet, valamint a soroksári Auchan és a budapesti Campona áruházban található Telekom-partner-üzleteket érinti ez a változás, amely az ott szerzett tapasztalatok alapján a jövőben további üzletekre is kiterjedhet. A változásról az ügyfeleket tájékozatja a Telekom.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.