A Datahouse friss adatai szerint az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését.
A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-CROSS-nak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio szintén a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben - derül ki a Suzuki közleményéből.
Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és – elsősorban a Vitara kiugró sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) – összességében 9,72 százalékos piaci részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása.
A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak további bővítésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.