A magyar facebook-felhasználók négyötöde minden nap bejelentkezik a közösségi oldalra, de a többiek is csak legfeljebb egy-két napot bírnak ki nélküle hetente - derül ki a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és az NRC online piackutató felméréséből. Rengeteg időt töltenek a magyarok a Facebook böngészésével: átlagosan napi 86 percet. Hétvégén még többet, akkor másfél óránál is több időt lógnak az oldalon - elemzi a felmérést a Nol.hu.
A válaszadók 38 százaléka úgy véli, túl sok időt tölt a közösségi oldalon, de 26 százalék azért elismeri, hogy ha nem nézheti meg a facebookot, egyenesen rosszul érzi magát.
Kiderült, hogy a legtöbbet a közösségi oldalon töltő felhasználók között felülreprezentáltak a 30 év alattiak és a nők, illetve az alapfokú iskolai végzettségűek. A light facebookozók között a férfiak, a 30-39 év közöttiek és a felsőfokú végzettségűek voltak többen, mint az átlag.
A 18-29 éves korosztály 90.1 százaléka minden nap belép a facebookra, 68 százalékuk pedig egy átlagos hétköznapon minimum fél órát eltölt a közösségi oldalon. A náluk idősebbektől eltérően asztali számítógép helyett inkább laptopról vagy mobilról facebookoznak. Ennek a korosztálynak a fele még tévénézés közben, majd lefekvés előtt az ágyban is a facebookot nyomkodja az okostelefonján.
A válaszadók 70 százaléka szerint a Facebook jó móka, 56 százalék pedig bevallja, hogy inkább szórakozni megy fel a Facebookra, mint információt szerezni. Ám a felhasználókat egyszerre használják az oldalt arra, hogy tájékozódjanak és informálódjanak a hírekről, szórakozzanak és kapcsolatot tartsanak ismerőseikkel. A válaszadók többsége számára utóbbi, azaz a barátaikkal való beszélgetés volt a legfontosabb a közösségi oldal funkciói közül - írja a Nol.hu.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.