Az idei seregszemlén 30 országból kétszáz kiállító jelent meg a hét pavilonos, 77 ezer négyzetméteres kiállítótéren, köztük nem csak autógyártók, hanem formatervező stúdiók és egyedi alkatrészeket gyártó vállalatok is.
Az elektromos autózás egyre nagyobb elterjedésével szinte minden standon ez a téma került a középpontba, a BMW-nél négy plug-in hibrid, azaz külső töltést is igénylő hibrid modellt mutattak be a márka százéves évfordulója alkalmából, a Nissan a teljesen elektromos Leafet is a középpontba állította, de a dízel-botrányba keveredett Volkswagen is erre helyezte a fő hangsúlyt: bemutatta Up! nevű kisautójának elektromos változatát.
A kiállítás másik fő vonzereje a szupersportautók, ezek közül két gyártó, a Bugatti és a Ferrari is a genfi szalonra időzítette egy-egy modelljének világpremierjét. A Ferrari az új luxus-sportautóját, a GTC4Lussót mutatta be, míg a francia márka az 1500 lóerős, 470 kilométeres sebességgel is haladni képes Chiron nevű szériamodelljével hívta fel magára a figyelmet.
A Magyarországon is gyártókapacitással rendelkező Audi az A4 Allroad Quattro legújabb szériáját, valamint a Q2 szabadidőautót leplezte le a sajtó munkatársai előtt, a Mercedes a fő hangsúlyt az E-osztály frissített változatára, valamint az SL luxuskabrióra helyezte. A Suzuki a hibrid technológia képviselőjeként a Baleno félig hagyományos, félig elektromos meghajtású változatát mutatta meg.
A legtöbb újdonságot, összesen kilencet a Fiat Chrysler Automobiles (Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Ferrari, Jeep, Maserati, Abarth) vitte Genfbe, egyebek közt az új 124 Spider kabriót, az Alfa Romeo Giuliát, a Maserati első nagy terepjáróját, a Levantét, illetve a Fiat új alsó-középkategóriás autóját, a Tipót mutatták be a svájci városban rendezett kiállításon. Az FCA soha ennyi új modellt nem leplezett még le egyetlen autókiállításon sem.
A nagyközönség számára csütörtökön nyit a szakkiállítás és jövő vasárnapig látogatható, a szervezők becslése szerint 650-700 ezer látogatót fogadhatnak másfél hét alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.