Az észak-amerikai piacra való visszatérését több lépcsőben hajtja végre a Peugeot, a Citroën és DS márkákat tömörítő PSA-csoport, ám az első szakaszban nem árul autókat, hanem autómegosztó szolgáltatásokat indít nagyvárosokban. Az egyik célja ennek a piacra lépésnek, hogy így sokan megismerhetik majd a francia gyártó autóit, és amikor a második körben, a jelenlegi tervek szerint valamikor 2020 után megindul a kiskereskedelmi értékesítés, legalábbis a nagyvárosokban már ismerni fogják az ügyfelek az autókat, így nem a semmiből kell majd felépíteni a márkaismertséget. A PSA konszern 1991-ben vonult ki Észak-Amerikából, utoljára a Peugeot 405-ös lépcsős hátú változatát forgalmazták az Egyesült Államokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.