Senki sem tudta elképzelni, milyen lesz egy BMW-egyterű, ráadásul fronthajtással. Azóta már tudjuk, hogy szentségtörés ide vagy oda, a 2-es sorozatba illesztett családi modellek sem veszítettek semmit a márkára jellemző harmóniából. Mást tudnak másképpen, és hiába állnak távol a fejünkben élő klasszikus BMW-képtől, a szerteágazó kínálatban többé már nem hatnak idegennek. Öröm látni, hogy nem a hat henger és a hátsókerék-hajtás teszi a BMW-t.
A bajorok mégsem bízták a véletlenre az új széria sikerét, gondoskodtak róla, hogy a szkeptikusok is megtalálják a számításukat: a benzines kínálat élén álló 220i jó feloldása a praktikus és az élvezetes családi autó közti dilemmának. Kompakt létére külső és belső méretei is tekintélyesek, a Gran Tourerhez rendelhető plusz két, a padlóban eltüntethető, szükség esetén bevethető hátsó ülés és hosszabb túrákhoz is elegendő raktér. Ráadásként benne van a 192 lóerős, 2,0 literes, turbós benzinmotor a móka kedvéért egy finoman működő, hatfokozatú kézi váltóval, rajta a sportos belső összeállításra utaló M logóval. Máris kész az autórajongó apukák különkiadása! Ennyi motorerő és alacsony fordulaton ébredő nyomaték már elég, hogy valódi dinamikát emlegessünk, amit stabilitásával és nagy kanyarsebességével a különben komfortos futómű is támogat. Bár lehetetlen összekeverni egyik hátsó kerekes testvérével, már a BMW-s üléshelyzet is sokat tesz az élvezetes vezethetőségért, a karosszéria fizikai korlátai miatt ennél nagyobb játékosságot nem is várunk el tőle. Családdal a hátunk mögött megelégszünk azzal a tudattal, hogy hangulata, kidolgozása és szolgáltatásai csukott szemmel is hozzák a márkára jellemző színvonalat. Az átlagfogyasztás 8,0 liter volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.