BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új fegyverrel tarolna az Amazon

Jelentős mértékben növelné saját márkás termékekből álló kínálatát az Amazon, a The Wall Street Journal információi szerint a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi cége néhány héten belül megkezdheti az új árucikkek forgalmazását.

A lap úgy tudja, hogy egyebek között tartós élelmiszerek, tisztítószerek, bébiételek és babaápolási termékek jelenhetnek meg a portfólióban. A Happy Belly márka részeként például mogyorót, fűszereket, teát hozhatnak forgalomba, míg a Wickedly Prime brand a rágcsálnivalókat képviseli majd.

A kiszivárgott tervek szerint az új termékek kezdetben csak a Prime szolgáltatásra előfizetőknek lesznek elérhetők, de becslések szerint ez is mintegy ötvenmillió potenciális fogyasztót jelent. Az Amazontól egyébként nem áll távol saját márkás termékek piacra dobása, már évek óta árul a Pinzon brand alatt törülközőket és ágyneműket, Elements néven pedig csecsemőknek szánt törlőkendőket. A közelmúltban a divat területén is megjelent a társaság saját márkás termékekkel, például a Lark&Ro ruhákkal.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.