Jelentékeny erőforrásokat fordít a General Motors az önjáró autók fejlesztésére, nemrég vásárolta meg egymilliárd dollárért az ilyen fejlesztésekkel foglalkozó Cruise Automation vállalkozást a folyamat felgyorsítása érdekében. A Lyft közösségi utazásszervezővel kötött stratégiai megállapodás is ezt a célt szolgálja. A következő lépés lesz az, hogy a GM és a Lyft közösen megkezdi a vezető nélküli taxik tesztelését több amerikai nagyvárosban. A nemsokára piacra kerülő Chevrolet Bolt (mifelénk Opel Ampera-e néven fogják árulni) alapján készítik el a taxikat, amelyeket aztán egyszerű alkalmazással lehet majd hívni.
A Lyft egyébként meghagyja a választás lehetőségét az ügyfélnek, aki kiválaszthatja, kér-e hús-vér sofőrt a fuvarhoz, vagy megelégszik a robottal – legalábbis a tesztidőszakban. Azzal, hogy kiiktatja a vállalkozóként dolgozó sofőröket, a Lyft jelentős előnybe kerülhet vetélytársaihoz képest, hiszen éjjel-nappal dolgozó autókkal áll majd az ügyfelek rendelkezésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.