Május 7-én történt az első dokumentált haláleset, amelynél a Tesla Autopilot rendszerét használó autó balesetet szenvedett. A floridai Williston közelében haladt a Model S, amikor egy előtte leforduló kamion pótkocsija alá hajtott, és a fedélzeten lévő Joshua Brown életét vesztette. A Tesla azzal védekezett, hogy nem az Autopilot szolgáltatása hibázott, ami csak akkor igaz, ha elfogadjuk a gyártó definícióját, hogy az Autopilot névre hallgató segéd csak a sávtartó és a sávváltó rendszert jelenti.
A tényleges probléma azonban sokkal súlyosabb, az automatikus vészfékezőben lévő rendszerhibáról van szó. Több körülmény szerencsétlen együttállása vezetett a tragédiához. A széles fűsávval elválasztott kétszer két sávos úton haladó autó aktivált Autopilottal haladt, amikor egy szemből érkező kamion az útját keresztezve fordult le a gyorsforgalmi útról. Egyszerű lassítás elég lett volna az ütközés elkerüléséhez, ám a Model S vészfékrendszere nem aktiválódott. A kamera- és radaralapú akadályérzékelő azért nem lépett működésbe, mert a pótkocsi színe beleolvadt a mögötte lévő égboltba, és ugyan a radar érzékelte az előtte lévő fémtárgyat, de hídnak/sáv fölötti táblának vélte, ezért nem adta ki a parancsot a lassításra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.